بی مادری
 
درباره وبلاگ


خــــــــــــوش آمــــدید
آخرین مطالب


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 28
بازدید کل : 3478
تعداد مطالب : 70
تعداد نظرات : 54
تعداد آنلاین : 1



دریافت كد ساعت
کد پرچم دهه فجر
ادبیات
مدرسه نمونه دولتی فرهنگ-خوزستان




سلام مامان 

این دفعه نتونستم واست کادو جز گل بیارم اخه بابا گفت گل بگیر

اما تو خودت گلی مامانی دلم واست تنگ شده مامان تنها موهام شونه میکنم سختمه 

اما چیکار کنم کسی رو ندارم موهامو شونه کنه ...






مامانی من اینجا دراز کشیدم بابا گفت بلند شو کثیف میشی کسی نداری لباسات بشوره 

من گریه کردم گفتم مامان من اینجا خوابیده اگر کثیف بود مامانی نمیخوابید

من یاد اون روزا که بودی تو حیاط اون خونه خوشکله یادت میاد؟

خونه ما بود با هم تو حیاط بودیم خیلی خوشحال بودم فکر میکردم دنیا رو دارم هیچی نمیخواستم 

اما مامانی رفتی تو دیگه پیشم نیستی سرم بذارم رو شونه هات؟





مامانی الان خیلی تنهام یادت میاد واسم کتاب میخوندی؟

داستان های خوشکل از خدا میگفتی مامان مثل اون روزا میخوام بیای واسم داستان بخونی

مامانی از هرکی میپرسم مامانم کی میاد هیچکس جواب نمیده میگن مامانت رفته پیش خدا 

من با خدا قهرم 

نمیذاره تو بیای مگه خدا خودش مامان نداره؟

خوب مامانم بفرسته بیاد من تنهام تو خونه هیشکی ندارم 

تا کی اینجور تنها بشینم انقد تنهایی با کاغذ و قلمم ور رفتم که یه کتاب گنده واست نوشتم 

تا بیای بهت کادو میدم بدونی تو نبودی چقدر سختی کشیدم تا بدونی بازم محبتم کنی





اهام بابا وایساده چیزی نمیگی؟ 

میدونی اون خانمه کیه؟ 

گوشتو بیار جلو یواش بگم نفهمه دعوام کنه اون میخواد مامان من بشه اما من دوسش ندارم من منتظر تو هستم 

زن خوبی نیست جلو بابام فقط دوسم داره 

وقتی بابا نیست دعوام میکنه 

مهم نیست 

ناراحت نشو مامانی من میرم پیش مامان بزرگ اون دوسم داره 

راستی روسری یاد گرفتم سرم کنم 

خوشکل میشم اما ... اما ...تو نیستی وقتی سرم میکنی ذوقم کنی



نظرات شما عزیزان:

سرور
ساعت20:04---4 دی 1392
اخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







چهار شنبه 4 دی 1392برچسب:, :: 16:41 ::  نويسنده : Ava Bahrami